פניות הציבור

ניתן לפנות אל הממונה לפניות הציבור ב”מור” ניהול קרנות נאמנות 2013 בע”מ:

בדואר:
עבור גב’ נינה צור – הממונה על פניות הציבור
דרך בן גוריון 2, מגדל ב.ס.ר 1
רמת גן, מיקוד: 5257334

בפקס: 03-7554950

בטלפון:03-7554955 בימים א’-ה’ בין השעות 09:00 – 17:00.

או בדואר אלקטרוני זה בלבד: PniyotHatzibur@more.org.il

לתשומת לבך – אל הפניות יש לצרף:
א. שם הפונה, מס’ תעודת זהות, כתובת למשלוח תשובה וטלפון לבירורים.
ב. תיאור מלא ומפורט של המקרה, שם הקרן ומועדים רלוונטיים.

ג. צירוף אסמכתאות תומכות.
ד. יצוין כי זמן הטיפול בתלונה הינו עד 21 ימי עסקים ממועד קבלת התלונה. אישור קבלת פנייה יישלח לפונה תוך 7 ימי עסקים מיום קבלת הפנייה
ה. במקרים חריגים יוארך זמן הטיפול בפניה ותשלח הודעה בדבר הארכת זמן הטיפול בפניה.





WordPress Image Lightbox