הסדרי נגישות קבוצת י.ד מור השקעות בע”מ (להלן: “קבוצת מור”)

קבוצת מור נוקטת המירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ”ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

 

הסדרי נגישות מבנים

 

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במשרדי החברה (עבור חברות קבוצת מור אשר מקבלות קהל) – רח’ בן גוריון 2, מגדל בסר 1 – קומות 24, 20, 19 :

  • קיימות חניות נכים בחניות הבניין, בתיאום מראש מול קבוצת מור ובחניונים הסמוכים (בתשלום).
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין ובקומות השונות (בקומות קבוצת מור 24, 19).
  • הכניסה מותרת לאיזורי קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • כניסות למגדל (חניון, מעליות חניון, כניסה ראשית) כולן מונגשות ומתאימות לבעלי מוגבלויות.
  • שילוטי הכוונה במגדל בהתאם לדרישות הנגשה.
  • זכוכיות שקופות בשטחים הציבוריים בקומת הכניסה עם סימוני אזהרה.
  • דלפק הקבלה כולל : נגישות וגובה מתאים ליושביי כסאות גלגלים מול פקיד הקבלה. בדלפק מוצב מגבר קול לבעלי בעיות שמיעה.
  • לובי הבניין מצויד ברמקול הכוונה לעיוורים בעלי “שלט” מתאים.
  • במעליות (מגדל , חניון) קיימים לחצי מישוש (כתב ברייל) וסימון קומה באותיות גדולות לבעלי בעיות ראייה.
  • מדרגות החירום “מסומנות” בפס מונע החלקה (מדרגה ראשונה ואחרונה) להתראה בפני בעלי מוגבלויות.

 

שירות לקוחות נגיש

 

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש – הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
  • מוקד טלפוני נגיש– המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
    ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של קבוצת מור בטלפון 03-7554949 בימים א’-ה’ בין השעות 08:00-18:00.
  • אמצעים נוספים ליצירת קשר– קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
    • שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-18:00 (לחברות הרלוונטיות);
    • דואר אלקטרוני – info@more.co.il;
    • פקס – 03-7554950;
    • פניה באמצעות “צור קשר” באתר https://www.moreinvest.co.il/;
    • פניה באמצעות הדואר: רח’ בן גוריון 2, מגדל בסר 1, קומה 20, רמת גן.

 

נגישות אתר האינטרנט

 

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט וחווית השימוש שלהם תשתפר מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע”י חברת מייקרוסופט.

קבוצת מור מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.

 

מידע על נגישות האתר

 

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • בכל מקרה בו נדרש מסמך או קובץ וידאו שטרם הונגש, אנא פנו לחברה עם הקישור למסמך הדרוש ונפעל להנגשתו עבורכם.

 

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

 

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

 

פרטי רכז הנגישות בקבוצת מור

 

 

 

תאריך עדכון ההצהרה: 6.8.2020

WordPress Image Lightbox