מידע שימושי על רקע המצב הביטחוני
בימים אלו אנחנו מחזקים את תושבי הדרום, הצפון וכלל לקוחותינו.
אנו שולחים את תנחומינו למשפחות הנרצחים והחללים, מתפללים לשלום הפצועים, מחזקים את משפחות השבויים והנעדרים, וליבנו עם הלוחמות, הלוחמים, כוחות הביטחון וכל המתנדבות והמתנדבים בעורף ובחזית.
גם בתקופה זו אנו ממשיכים לנהל את כספי לקוחותינו במקצועיות ובאחריות, ריכזנו לשירותכם.ן מידע חשוב על כלים שאנו מציעים במטרה לסייע ללקוחותינו לצלוח את התקופה הקשה, ביחד.
מוקד שירות לנפגעי.ות מלחמת חרבות ברזל
קבוצת מור מעמידה מוקד ייעודי ללקוחות מור ובני משפחתם אשר נפגעו במלחמה.
המוקד נועד להקל באיתור המידע הרלוונטי והטיפול בפניות בנושאי גמל, השתלמות ופנסיה, תוך דגש על ליווי אישי ורגישות למצב.
המוקד זמין בימים א' - ה' בין השעות 08:30 - 16:00
בטלפון: 074-7811788 | בכתובת המייל: [email protected]
שימו לב, המוקד הייעודי מספק שירות בנושא המלחמה בלבד. בכל נושא אחר ניתן לפנות למוקד השירות שלנו בטלפון 4544*.
הקפאת תשלומי הלוואות
מתוך רגישות לתקופה ועל מנת לסייע לכלל לקוחותינו שנפגעו מהמלחמה, בחזית ובעורף, אנו מאפשרים הקפאה של תשלומי ההלוואות לתקופה של עד שישה חודשים בכפוף לעמידה בנהלי החברה.
ניתן להגיש בקשה להקפאת תשלומי הלוואה עד ל-31 בדצמבר 2024.
חשוב לדעת
- מועד הפירעון הסופי יוארך בהתאם למספר חודשי ההקפאה.
- הריבית עבור חודשי ההקפאה תתווסף לקרן.
- כל בקשה שתועבר לחברה עד ל-25 לחודש תיכנס לתוקף מהחודש העוקב.
- ניתן לצפות בלוח התשלומים המעודכן באזור האישי באתר החברה.
על מנת להגיש בקשה להקפאה ניתן לפנות אלינו בטלפון 4544* או במייל: [email protected].
בתקווה לימים שקטים וטובים יותר. יחד ננצח.
שאלות נפוצות - מלחמת חרבות ברזל
הערות משפטיות
מור גמל ופנסיה עוסקת בשיווק פנסיוני (ולא בייעוץ) ולה זיקה למוצרים המנוהלים על ידה. אין באמור כדי להיות ייעוץ ו/או שיווק השקעות או כדי להחליף שיווק או ייעוץ פנסיוני אישי או פיננסי או ייעוץ משפטי או מיסויי המותאם לצרכים האישיים של הלקוח/ה, וכן אין באמור התחייבות להשגת תשואה כלשהי.