קבוצת מור נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, התשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות, שיביאו לכך שבעלי מוגבלויות יוכלו לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
הסדרי נגישות מבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במשרדי החברה (עבור חברות קבוצת מור אשר מקבלות קהל) - רח' בן גוריון 2, מגדל בסר 1 - קומות: 10 ו-20
- אורח/ת בעל/ת מוגבלות שזקוק/ה לחניה, יכול/ה לתאם הגעה מול מזכירות החברה בטלפון 4544* לצורך שריון חנייה בחניון התת קרקעי של הבניין.
- קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
- קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
- קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין ובקומות השונות (בקבוצת מור: קומות 9 ו-24).
- הכניסה מותרת לאזורי קבלת הקהל לחיית שירות, המיועדת לסייע לבעל/ת מוגבלות.
- כניסות למגדל (חניון, מעליות חניון וכניסה ראשית) - כולן מונגשות ומתאימות לבעלי מוגבלויות.
- שילוטי הכוונה במגדל, בהתאם לדרישות הנגשה.
- זכוכיות שקופות בשטחים הציבוריים בקומת הכניסה עם סימוני אזהרה.
- דלפק הקבלה כולל: נגישות וגובה מתאים ליושבים על כסאות גלגלים מול הקבלה. בדלפק מוצב מגבר קול לכבדי שמיעה.
- לובי הבניין מצויד ברמקול הכוונה לעיוור/ת.
- במעליות (מגדל וחניון) קיימים לחצי מישוש (כתב ברייל) וסימון קומה באותיות גדולות.
- מדרגות החירום "מסומנות" בפס מונע החלקה (מדרגה ראשונה ואחרונה).
שירות לקוחות נגיש
- הדרכות עובדות ועובדים לשירות נגיש - מתקיימות לעובדינו הדרכות להכרת תחום הנגישות לצורך יצירת מודעות בקרב העובדות והעובדים, לצד הקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
- במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציג/ת השירות בעמדות, כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
- מוקד טלפוני נגיש - המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
- ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של קבוצת מור בטלפון 4544* בימים א'-ה' בין השעות 08:30 - 16:00.
- אמצעים נוספים ליצירת קשר -
o שירות פרונטלי - קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 09:00 - 18:00 (לחברות הרלוונטיות)
o פקס - 03-7554950
o פניה באמצעות "צרו קשר" באתר: https://www.moreinvest.co.il/
o פניה באמצעות הדואר: רח' בן גוריון 2, מגדל בסר 1, קומה 20, רמת גן
מידע על נגישות האתר
• אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג-2013.
• התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
• הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.
• האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו-Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
• האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
• לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים על שימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
• בכל מקרה בו נדרש מסמך או קובץ וידאו שטרם הונגש, ניתן לפנות לחברה עם הקישור למסמך הדרוש ונפעל להנגשתו.
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
אנו ממשיכים במאמצים להביא לנגישות מלאה של כל שירותי החברה, כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה, כולל בעלי מוגבלויות, לקבל את השירות הנגיש ביותר.
אם נתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, ניתן לעדכן אותנו בכך, ואנו נעשה כל מאמץ למצוא פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
פרטי רכז הנגישות בקבוצת מור
• שם: שי בר-חן
• טלפון: 03-7811147
• דוא"ל: [email protected]
תאריך עדכון ההצהרה: 28.06.2022